Mitt rum

Innan:



Efter:



Idag har jag tagit ner alla bilder jag hade på väggen, sen satte jag upp dom igen tillsammans med 50 nya bilder. Blev riktigt nöjd.
1 Lizy skriven

Snyggt det blev! Vilket heltidsjobb!:D

3 Mikaela skriven

Vilken bra idé att sätta upp bilderna på väggen, och att dessutom ha alla i svartvitt gör det verkligen jätte snyggt! Du är så sjukt bra på det du gör!

5 erica skriven

wooooooow ! bäst är du alex <3

7 emmo skriven

Jag är grymt stolt att du e min kompis för du kommer bli känd med dina bilder :D (L)

2 anna lundgren skriven

fan va du e grym bara, älskar dina foton, dom är magiska!

4 Alex Green skriven

Tack så mycket! :D jag målade till o med om mitt rum för dom där bilderna ;)

6 Heyli skriven

riktigt cool vägg måste jag säga! :D

8 Alex Green skriven

Haha Emmo då :D Tack!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: