Tusen tack!

 

Jag vill bara tacka alla fina männsikor som är inne på min blogg, och extra mycket tack till er som kommenterar. Det betyder mycket för mig att få lite respons på det jag gör!


Det är ju trots allt beröm, att få höra att man är duktig som får en att fortsätta med det man gör. Och det är kritiken som gör så att man utvecklas. Därför startade jag denna bloggen, för att få höra vad andra människor tycker om mina bilder, så att jag kan fortsätta med det ni gillar och ändra på det som ni inte gillade lika mycket.

Så tack så hemskt mycket för att ni kollar in här ibland och slänger in kommentarer!

Ha det bra nu! /Alexandra Green

1 Emmo skriven

gillar att se dina bilder! nej fel... ÄLSKAR :)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: