Johanna & Patrik

Hej allihopa!
Förlåt så hemskt mycket för min dåliga uppdatering. Jag ska försöka skärpa mig. Nu har jag fått sommarlov så nu kommer jag ha massor med tid att fotografera hoppas jag!

I tisdags så fotograferade jag min fina vän Johanna och hennes pojkvän Patrik inför deras studentbal. Det var riktigt skoj att ta kort på sådana finklädda människor! Det blev en hel del bilder så jag föröskte välja ut några av mina favoriter som jag tänkte visa er, men det blev iallafall massa bilder så här kommer en liten bildbomb med resultatet.




Är dom inte jätte fina?
1 Anonym skriven

hur fina som hellst!

3 Annika Taffo skriven

Kanonfina bilder på ett vackert par :)

2 Älsklingen <3 skriven

jätte fina bilder älskling :D <3 Du är så duktig :D

Ska du inte lägga upp bilderna från min bal som är på oss älskling ?:) <3

4 Johanna skriven

Underbart bra fotograf är du, tack än en gång!!:D<3

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: