Vad tycker ni?

Hejsan!
Jag tänkte ställa några frågor till er som ni jätte gärna får svara på, det hade hjälpt mig oerhört mycket.

Vad tycker ni att jag ska ändra på i bloggen?
Är det någon kategori jag ska lägga till och visa/skriva i? (t.ex. veckans bild, veckans blogg eller vad som hellst)
Vad tycker ni om mina fototips?
Vill ni att jag ska skiva mer eller kanske bara visa bilder?

Om det finns någon annat du vill säga om bloggen så är det bara att göra det, all kritik tas imot.

Släng gärna in en kommenter med svaren, det hade vart jätte snällt!

Ha det bra!




1 Karin skriven

3 Cajsa skriven

Den e jätte bra, men kan du inte skriva typ va du tycker om bilderna, hur du tog dom o typ varför eller va man ska säga ;)

2 Karin skriven

Jag tycker det är intressant som det är, både tips hur man fotograferar och jättefina foton. Du är så proffsig - du blir något stort en dag... Fortsätt så här

4 Alex Green skriven

Tack så jätte mycket!

Jag ska försöka börja skriva mer om bilderna, det är tyvärr så att jag inte alltid kommer ihåg hur jag tagit bilderna eftersom jag går mer på känsla, men jag ska verkligen försöka.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: