Mer penslar

Godkväll!
 
Jag tror jag har hittat mitt sätt att redigera bilder nu. Fick så mycket fina komentarer från mina förra bilder som jag la upp här så jag blev så taggad och gjorde några fler. Det är riktigt roligt att leka runt med olika penslar och bygga upp en bild.
 
Imorgon ska ni få se vad jag har gjort med några av bilderna. Ska försöka få upp ett inlägg på förmiddagen någon gång. Hoppas ni gillar dem! Kramar
 
 
 
    
 
 
 
 
1 Ninni skriven

Oj så vackert

Svar: Tackar :D
Alex

3 Kajsa skriven

så himla himla fint !

Svar: Tack så jätte mycket! :D
Alex

5 ɑ n n i k ɑ skriven

Coola bilder!

Svar: Tack så mycket! :D
Alex

2 Josephine skriven

Super fint verkligen!!

Svar: Tack så mycket! :D
Alex

4 Jessica skriven

Fantastiska =)

Svar: Tack! :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: