Påfågel

Hellu!
 
Här kommer lite bilder på den fina påfågeln som gick runt vid Borås djurpark.
 
 
    
 
 
1 Ninni - Vimsiga mamman skriven

Läcker :)

Svar: Tack! :)
Alex

3 ɑ n n i k ɑ skriven

Fina bilder!

Svar: Tack! :D
Alex

5 Mohammedi's | Art, model & designer skriven

wowooow!! Älskar dem!!

Svar: Tackar! :D
Alex

7 Jennie skriven

Jättefin påfågel

Svar: Visst är den! :D
Alex

2 Jessica skriven

Jag tycker den e lite läskig hahaha varje gång jag är där går jag å kollar efter den så den inte bara dyker upp =)
(gillar inte fåglar så mycket)

Svar: Jasså? Haha! Jag tycker den är jätte vacker :D
Alex

4 Jessica skriven

Absolut vacker, men lite läskig hehehe

6 biggeros skriven

Påfåglar är fina med sina färgrika fjädrar. Såg några häromdagen ÷)

Svar: Jag håller med dig! :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: