Tavlor

Godmorgon!
 
I tisdags hade jag en jätte dålig dag, hade ont i magen och var lite nedstämd. Sen kommer världens finaste Daniel hem med ett stort papprör och säger "varsågod." Jahopp tänkte jag och kollar i röret. Där ser jag att något är ihoprullat och drar ut det. Och vad har han fixat då tror ni... jo en förstoring av min lejonbild som jag gjorde. Jag blev så jäkla glad. Hoppade in i bilen nästan direkt och köpte en tavelram. Och nu sitter den tavlan plus några fler som jag gjort i samma stuk på väggen ovanför soffan. Jag är så himla glad!!!
 
Såhär ser det då ut i vårt vardagsrum nu.
 
 
 
 
Bilderna är lite mörkare än vad det är är egentligen
1 Jessica skriven

Snyggt de blev!

Svar: Tack! :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: