Workspace

Så, detta är vad jag har gjort i helgen...
 
 
 
 
Jag och Daniel har köpt lite möbler och sysselsatte oss några timmar med att sätta ihop dem. Vi gick nog varandra på nerverna lite då o då, men slutresultatet blev bra och det är huvudsaken.
Men vi bestämde oss för att vi ville ha en bokhylla som vi ska sätta vid den högra sidan av sekretärer, så det har jag gjort idag.
 
Trivs så himla bra i detta lilla hörnet! Sitter här just nu. Igår kväll satt jag här med ett glas rödvin (flaska) och redigerade bilder med musik i öronen och tända ljus medans Daniel satt vid TVn och spelade. Kan knappast bli mysigare än såhär. Daniel är självklart allt för mig men det finns inget som är så härligt som lite egentid där man får göra precis exakt bara det man själv vill. Tycker att det är jätte viktigt att få vara ifred lite då o då och bara fixa bilder eller liknande. Och jag tror han känner detsamma med sitt tvspel.
 
Och nu när vi ändå är inne på det här med Daniel så vill jag bara säga att jag är så otroligt tacksam för att jag har honom. Inte nog med att han ger mig kärlek, komplimanger och närhet varje dag så har han låtit mig inreda hela lägenheten. Nu kanske några av er inte tycker att det är någon speciellt med det, men grejen är att jag har inte ett öre. Daniel har (tyvärr) fått betala alla nya möbler. Och ändå låter han mig bestämma vad vi ska ha. Och när jag föreslog att jag ville ha denna sekretär så var det som en självklarhet för honom att jag skulle få ha mitt hörn där jag kan jobba med mina bilder. Och inte nog med detta så köpte han även en ny skrivade eftersom min gått sönder bara för att jag ska kunna skriva ut mina bilder. Jag är så galet tacksam för att jag träffat en så fin människa som förstår hur viktig min "hobby" är för mig.
 
 
 
 
 
 
 
amor vincit omnia
 
1 Jessica skriven

Härligt att du hittat en perfect match! :)
Egentid behöver alla

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: