3 saker

3 saker jag ser fram emot:
° Julafton
° Bygga hus
° Kunna börja jobba igen
 
3 saker jag fasar för:
° Att vi inte kommer hitta rätt mediciner
° Att någon i min närhet ska bli sjuk eller dö
° Att någon av mina hundar ska springa bort/bli kidnappade
 
3 saker jag gillar:
° Min familj + Daniel
° Pankakor
° Fotografera
 
3 saker jag inte gillar:
° Mobbare
° Våldtäcksmän/misshandlare
° Psykisk ohälsa
 
3 saker jag vill:
° Flytta till huset
° Fotografera i en riktig studio
° Bli frisk

3 saker jag borde:
° Röra på mig
° Städa oftare
° Fota mer
 
3 saker jag kan:
° Äta för mycket
° Köra bil
° Baka

3 saker jag inte kan:
° Gå förbi ett pälsdjur utan att gosa
° Fickparkera
° Äta skaldjur
 
3 saker jag har på hjärnan:
° Jullåtar
° Fotoidéer
° Mat
 
3 saker jag pratar om ofta:
° Hur söt Charlie är
° Hur söt Pepsi är
° Hur söta katterna är
 
3 saker jag önskar mig:
° Fred på jorden
° Ritplatta till datorn
° Zoomobjektiv till kameran
 
3 saker jag blir lugn av:
° Bli kliad på ryggen
° Kramar
° Gosa med djur

3 saker jag blir stressad av:
° Mycket ljud och rörelser
° Att vara sen
° Hårdrocksmusik

3 saker jag ska göra i helgen:
° Umgås med släkten
° Ev. träffa två vänner
° Vila efter julen
 
3 saker jag gjort på sistone:
° Sovit
° Kollat youtube-klipp
° Ätit middag till frukost, mums!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: