Klänningar

Hejsan!
 
I veckan har jag sytt mig två klänningar och även gjort två skärp till dem. Skärpen gjorde jag genom att knyta snören så det ser nästan virkat ut. Kanske kan visa er någon dag hur man gör, annars är det bara att söka på youtube (som jag gjorde) för det var inte svårt alls.
 
Jag ville iallafall visa er hur klänningarna blev så jag tog lite självporträtt. Vi håller på o bygger om värmerummet i mammas o pappas garage så jag tyckte att det kunde bli lite fräckt att ha som bakgrund. Dock vart det så himla dåligt ljus så kvalitén blev inte den bästa, men tycker ändå det passar bra med den lite "hårdare" stilen på dessa bilder så det gjorde mig ingenting.
Hoppas ni har en trevlig helg allihopa! Kramar
 
 
 
 
 
 
 
 
Känns lite fånigt att bildbomba med massa bilder på mig själv, men ibland är det faktiskt skoj att ta lite selfies.
 
Vet inte vad som hänt men ser bilderna väldigt gröna ut? Det såg bra ut när jag redigerade men när jag öppnade bilderna här så tycker jag att huden ser lite grön/gul ut? Vad tycker ni?
1 Johanna skriven

fina!

Svar: Tack så jättemycket :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: