Photo Challenge #1

Idag startade jag en Photo Challenge eftersom jag vill utvecklas mer inom fotofraferandet. Som jag skrev innan så känns det som att jag fastnat... så nu ska jag ta en bild varje dag ifrån denna listan som jag plockat ihop ifrån andra utmaningar. Dessutom ska jag försöka få bilden så perfekt som möjligt redan i kameran, har märkt att jag slarvar lite när jag tar kort eftersom jag tänker att jag kan "rädda" bilden i photoshop. Men jag vill inte ha det så längre. 
Såhär ser listan ut.
 
 
 
Dagens tema var alltså vatten så jag valde att ta lite droppbilder. Jag anväde mig av en lampa i köket ovanför vattenkranen, en extern blixt och en reflexskärm. Valde sedan att fixa bilderna svartvita i datorn för jag tyckte de gjorde sig så bra i det. Så här är tre bilder på vatten.
 
 
 
 
Om någon av er vill hänga på så tagga gärna mig eller berätta för mig så att jag kan få se era bilder också. Hade vart så himla roligt!
 
Godnattkramar!
 
 
 
1 Cissi skriven

Men oj vad bra bilder! Tänkte först att man kanske skulle haka på men nu när jag såg dina tror jag att jag backar, grymt jobbat!

Svar: Nej backa inte! Det hade vart så roligt om du hängde med! :D det behöver inte vara bra kvalite på en bild för att den ska vara fin :) kram!
Alex

2 Jessie skriven

Åh detta har jag velat göra hur länge som helst men har fasen inte fått tummen ur.. hihi men jag snor din challenge och börjar med den imon! :D
Ska bli roligt!!

Sjukt fina vatten bilder btw! <3

Svar: Ja gör det! :DTack så jätte mycket :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: