5 saker om mig

Hittade denna listan så tänkte svara på den, så ni får veta lite mer om mig...
 
5 saker jag brukar säga:
 
- Kolla vad söööt Charlie är!
- Jag är sugen på Choklad
- Helluu
- Åååh kolla vad fin
- Heiiiiiii (endast till djur)
 
 
5 saker jag brukar tänka:
 
- Jag borde inte ätit det där
- Vad ska jag göra nu
- Jag vill fota, men vad?
- Vart är Charlie
- Vad händer imorgon?
 
 
5 saker jag brukar drömma om (på natten):
 
- Att jag blir jagad
- Vatten (antingen att jag badar eller så går jag i det)
- Folk som vill skada mig
- Min familj
- Skog
(Brukar drömma mardrömmar i princip varje natt)
 
 
 
 
5 saker jag älskar att göra:
 
- Mysa med Charlie
- Umgås med familj, Daniel och vänner
- Fotografera
- Redigera
- Lyssna på bra musik
 
 
5 saker som jag vill ska hända innan året tar slut:
 
- Hitta rätt mediciner så jag slipper biverkningar
- Fotografera med rökbomber
- Veta vart vi ska flytta efter Januari
- Kunna börja jobba minst 25%
- Bli miljonär
 
 
5 saker jag beställer utomlands:
 
- Vatten
- Pizza margarita
- Pasta carbonara
- Iste peach
- Drinkar
 
 
 
 
5 saker som doftar underbart:
 
- Mormor
- IKEAs vaniljdoftljus
- Höst- och vårluft
- Nytvättade sängkläder
- Charlie
 
 
5 saker jag vill bli bättre på:
 
- Vägleda modellen jag fotograferar
- Våga säga nej
- Träffa vänner
- Träna
- Öka självförtroendet
 
 
5 saker jag skrattar åt:
 
- När Charlie inte lyckas hoppa upp i sängen/soffan o trillar ner (lät hemskt, men det är skoj jag lovar)
- Lucas Simonsson
- När hundarna leker med varandra
- Mina egna skämt (brukar dock vara ensam om att göra det)
- Komedifilmer
 
 
5 saker som gör mig till mig:
 
- Jag sprutar spraygrädde rätt i munnen såfort jag öppnat den
- Jag tjötar om alla fina saker jag ser (djur, blommor, inredning, bilder m.m.)
- Använder inte strumor (om jag inte ska iväg till någon)
- Jag har världens fobi för grodor, kommer de plötsligt kan jag t.o.m. börja gråta. Klarar inte ens av att se bilder på dem
- Jag vill skriva att jag alltid har kameran runt halsen men det är inte sant. Jag önskar därimot väldigt ofta att jag hade tagit med mig den
 
 
 
 
 

 

1 corneliaeriksson.blogg.se skriven

Brukar också säga att jag är sugen på choklad väldigt ofta, typ en gång om dagen minst haha...

Svar: Minst ja, haha! Det är samma här :P Och just nu sitter jag faktiskt och äter Choklad...
Alex

2 JUNITJEJ skriven

Kul lista! Kanske gör jag samma!

Svar: Ja gör det! :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: