Den som väntar på något gott...

...väntar alltid för länge, som man brukar säga. Jag har ju sagt att jag ska lägga upp den där DIY videon i några dagar nu men jag har faktiskt inte ens klippt färdigt den än. För det första har jag lyckats filma i RAW vilket gjorde att filerna blev väldigt stora så när jag skulle lägga in dem i redigeringsprogrammet så tog det 5 timmar... på detta så blev min dator väldigt varm så jag fick pausa och stänga ner datorn några gånger, så det tog liiiite längre tid än 5 timmar. Och idag har jag inte mått så bra faktiskt så jag har inte haft någon lust alls. Mitt huvud är lite för tankspritt för att jag ska kunna fokusera på det, och jag vill ju att filmen ska bli så bra som möjligt.
 
Så jag tänkte lägga upp lite bilder ikväll så håller vi tummarna för att jag får gjort klart filmen imorgon istället.
Vill ni se fler bilder så får ni gärna följa min instagram (där jag uppdaterar oftare). Jag heter aleexgreen där, ni kan trycka på instagramsymbolen här på bloggen för att komma direkt till min profil. Kram på er allihopa och hopas ni har en fin kväll!
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: