Grekland

Godmorgon på er!
 
I sommras så var jag och min familj + pojk- och flickvänner i Grekland, på en ö som heter Lefkas. Jätte fint ställe och jag hade jätte roligt! Sju stycken var vi. På kvällarna spelade vi lite spel och åt på restauranger. Gud vad jag älskar att åka utomlands! Som ni kanske förstår så blev det en del bilder. Och jag har fixat och sorterat bland dem lite i omgångar och nu är jag äntligen klar. Så här får ni de två första bilderna från Grekland.
 
Här hade det regnat innan så när solen kom tillbaka så blev det dimma bland bergen. Det såg aningen fräckare ut än vad det gör på bilden, hehe.
 
 
 
1 Amanda Jona [SPONTAN] skriven

Vackra bilder :)

Svar: Tackar! :D
Alex

3 Susanna Maria J skriven

Coola bilder du tar! :)

Svar: Tack så jätte mycket! :D
Alex

5 ɑ n n i k ɑ skriven

Fina bilder :)

Svar: Tack! :)
Alex

7 Jessica skriven

Så vackert!

Svar: Visst är det! Grekland är väldigt vackert! :D
Alex

2 KMStyle skriven

fina bilder:)

Svar: Tack :D
Alex

4 Ninni - Vimsiga mamman skriven

Så vackert

Svar: Tack! :D
Alex

6 Josephine skriven

Härligt! Så fint :)

Svar: Tackar! :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: