Väktare

Hejsan på er!
 
Jag vet att det har vart väldigt dött här ett tag nu men anledningen är att jag har vart på väktar utbildning i två veckor. Och det har vart väldigt intensivt så jag har faktiskt vart helt död varje dag efter att man slutat så jag har inte ens haft en tanke på att fota.
I fredags skrev vi provet och jag fick 38/40 så jag är helt galet nöjd! Jag var så himla nervös och var helt säker på att jag inte skulle klara det, man det gjorde jag! Så nu är jag utbildad väktare, wihoo! Och nu måndag ska jag in och få lite info, testa uniform och sedan ska jag börja jobba. Fasen vad jag längtar!
 
Här är en bild på de underbara människorna som var med på utbildningen. (Klart att man ska blunda)
 
 
1 Jessica skriven

Va bra poäng! Grattis =)

Svar: Tusen tack :)
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: