Det blir bättre

Hej på er!
 
Nu tänkte jag komma med lite positiva nyheter. Sedan jag slutade dricka mjölk, kolsyrat och slutade äta kolhydrater så har min mage blivit betydligt mycket bättre. Har inte haft kramp i magen på jätte länge. Kan få ont lite då och då men det går över snabbt och det gör inte alls lika ont som det gjort innan. Även toalett besöken är betydligt mindre smärtsamma. Så jäkla skönt!
 
Sen jag slutade dricka kolsyrat och mjölk så har även den där balongmagen försvunnit lite mer. Det är bara någon gång då och då, speciellt om jag ätit mycket som den sväller upp. Och eftersom den luften inte är kvar i magen så har jag fått mindre gaser också. Himla härligt att slippa oroa sig över att man behöver fisa när man är med folk.
 
Och eftersom magen är så mycket bättre så har jag kunnat synda med pizza, läsk, godis m.m. utan att få kramp. Ibland har det inte kännts något, ibland har jag fått lite ont och blivit lite trög i magen. Men det är fortfarande mycket bättre än vad det vart innan. Hoppas bara att det håller i sig såhär nu.
 
Här får ni lite bilder ifrån min instagram aleexgreen. Lägger upp bilder där mycket oftare än här så ni får gärna gå in och följa om ni är intresserade. Kramar på er sålänge!
 
 
 
 
 
1 Jessica skriven

Great! Härligt att komma på att man kanske är lite känslig :)

Svar: Ja det är skönt :)
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: