Kramp

Hejsan på er!
 
Bara för att jag skrev här om dagen att jag aldrig får kramp i magen längre så fick jag ju självklart det igår. Men jag får skylla mig själv. Jag och Daniel var på bio och jag drack läsk och åt godis... vad hade jag väntat mig egentligen?
 
Men filmen var bra iallafall! Vi såg den nya X-man filmen. GRYMT bra var den! Gå och se den nu på en gång. Imorgon så hade jag tänk att försöka ta ett foto i timmen, såg att någon annan blogg hade gjort det och har velat testa det själv. Så jag ska försöka att få upp detta på fredag. Sen på fredag och lördag så är det Summerburst som gäller. Herregud vad skoj det kommer att bli! Så ni får nog räkna med att det blir dålig uppdatering i helgen.
 
Hoppas ni har det jätte bra så hörs vi! Kramar!!!
 
 
 
En bild från min instagram aleexgreen, in och följ mig för där lovar jag att det kommer upp fler bilder till helgen. Tryck på instagram ikonen under profilbilden här i bloggen så kommer ni direkt dit.
 
1 Jessica skriven

Fint med siluettbilder =)

Svar: Tackar :)
Alex

3 geolina.blogg.se skriven

Förresten, kan tipsa om magnesium ifall du inte provat det. :) Förr vaknade jag jämt kallsvettig och fick rusa på toaletten i världens kramp/huggsmärtor. Nu är det kanske en gång i veckan, så jag kan sova mycket bättre och slipper börja dagen i panik. Magnesium slappnar av muskler & nerver och gör att tarminnehållet suger åt sig mer vätska = mindre trög osv. (Hjälpte inte innan hur många liter vatten jag drack, eller att jag gick 1 mil per dag)

Kanske inte funkar för alla men funkar för mig :)

Svar: Uch då det låter inte alls trevligt! :( Tråkigt när de inte tar en på allvar... Tusen tack för tipset, ska köpa det på en gång! :)
Alex

2 geolina.blogg.se skriven

Men drygt! Har också IBS och det är en pissig sjukdom. Varenda dag är för mig upp och ned, eller hit och dit. Och förbannat vad ont det gör. Har svimmat flera gånger. Har misstänkt jag har PCOS också, men ingen tar mig på allvar :))) Verkar vara något samband mellan dessa och fibro + endo.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: