Pinkhair

Godkväll!
 
Idag mår jag mycket mycket bättre! Har till och med orkat ta mig till affären och köpt nya canvastavlor så jag kan måla mer. Men först ska jag måla på beställningen som jag fick. Ska bli jätte roligt.
 
Igårkväll fick jag lite energi så jag satte mig och målade färdigt på tavlan som jag hade börjat med. Skissen kan ni se här. Efter många timmar blev den äntligen klar och såhär blev det.
 
 
 
 
 
 
 
Här är en bild från min instagram aleexgreen. Jag uppdaterar där lite oftare än jag gör här och lägger även upp lite work in progress bilder där så det är bara att gå in och följa om ni vill se mer.
 
 
 
Hoppas ni haft en bra helg! Kramar!
1 Jessica skriven

Åh va kul! Jag har perfekta platsen för den :D

Svar: Åh vad roligt! :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: