Lek med vovvarna

Hejsan alla!
Igår var jag och min bror ute och lekte med hundarna, riktigt roligt! Tog lite bilder på vovvarna som jag tönkte visa för er här. Kommentera gärna vad ni tycker om dom!



Tycker att denna sista bilden på Pepsi är så härlig, den känns sommrig på någon sätt!

Ha det så bra!
1 Melinda skriven

Urgulliga bilder! :)

3 julia skriven

Gillar alla dina bilder extremt mycket! sluta aldrig med bloggen!

5 Johanna skriven

Gud vilka fina bilder och fina hundar ofc!;D

2 Amanda :) skriven

Tack! :) Nu blev jag glad! :D Jag blev jätte fotosugen när jag tittat igenom nästan hela din blogg! :) Gillade verkligen den bilden med ringen som "blev" ett hjärta och dina solnedgångar, vattendroppar och porträtt (haha, jag gillar alla) och det är jättekul att du berättar hur du gör, det är det verkligen inte alla som gör!!! ;D

Kram

4 Johanna skriven

Jätte fina bilder! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: