Bildbomb

Här har ni 40 av mina favorit foton.
Jag vet egentligen inte vad det är som gör att just dessa 40 av alla mina nästan 7000 bilder som gör att jag gillar dom lite mer. Några bilder gillar jag eftersom jag drömt att få ta en sådan bild så länge så när jag väl tar kortet är jag förälskad föralltid. Vissa bilder gillar jag eftersom dom blev bättre än förväntat. Andra bilder gillar jag eftersom jag fått mycket beröm för dom. Men dom flesta bilderna gillar jag nog lite extra eftersom dom har underbara minnen bakom sig. Så här har ni en liten blandning av mina absoluta favoriter.


1 Emmy skriven

Du tar verkligen fina bilder :D

3 Cajsa skriven

du e helt galet bra! :D

5 Alex Green skriven

Det tycker jag verkligen att du ska göra Anna, det var riktigt skoj att fotografera på Universeum!

Ja gör det, repor vill man inte ha på linsen :)

2 Alex Green skriven

Tusen tack Emmy! :D

4 anna skriven

Du är en inspirations källa....är så sugen på att gå till universeum nu när du varit där......måste köpa lins skydd. INget att fundera över längre!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: