Ladda ner penslar

Tänke lägga upp ett litet tips för er som är intresserade av Photoshop. På denna sidan: http://www.brusheezy.com/ kan ni ladda ner olika penslar som ni kan använda er av. Jag tycker själv att det är jätte skoj att sitte och hålla på med olika penslar.
Tänk på att välja rätt photoshop när du ska ladda ner penslarna så att dom funkar ocg är anpassade till rätt version.
Att ladda ner från den sidan kostar ingenting och jag hittade hemsidan från en proffstidning så det är inget kostigt med den. Alla mina penslar har funkat jätte bra!

Såhär gör du:
När du har hittat den/dom penslarna du vill ha klickar du på Download File och sedan väljer du att spara den. Efter detta går du in i photoshop och väljer penseln.
Tryck på pilen som väljer alternativ för penslarna. Där väljer du Ladda ner penslar och så är det bara att välja din pensel och nu har du den i photoshop redo att avändas!

Här nedan kan du se ett litet exempel jag har gjort för att visa er:


Allt är gjort med olika penslar som jag laddat ner.
Hoppas ni förstår och får roligt med era nya penslar., om ni inte förstod så är det bara att kontakta mig så ska jag hjälpa så gott jag kan.
Lycka till!
1 Anonym skriven

hejsan!

Jag förstår inte riktigt hur du menar att man ska göra i photoshop för att få sina penslar (A)

Kan inte du försöka förklara för mig? :)



jättetacksam för svar!



din blogg e jättebra! :D kram

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: