Snövit och de sju dvärgarna

Igår så hade jag lite tråkigt så jag bestämde mig för att fota. Men jag viste inte rikigt vad jag ville ta kort på. Sen så fick jag bara en idé att jag ville ta kort på snövit och de sju dvärgarna. Så jag letade fram åtta klänningar i min garderob och åtta klackskor. Det blev tyvärr självporträtt denna gången eftersom jag inte hann fråga någon om att stå modell. Självporträtt är inte min starka sida så ni får förstå att detta bara är för skojs skull och inget seriöst! Hahah! Men roligt var det iallfall!
 
Tänkte ta liknande kort fast med de sju dödssynderna, så om någon/några vill stå modell så kan ni väl höra av er? Eller om ni har bra idéer på andra teman så får ni gärna tipsa mig!
 
    
Snötiv                                                                                     Blyger
 
    
Toker                                                                                      Kloker
 
    
Glader                                                                                    Butter
 
    
Prosit                                                                                     Trötter
1 justdenmartina skriven

Men gud vilka fina bilder!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: