Droppar

Hejsan!
 
Tog lite bilder på droppar imorse. Men istället för att ha bixten rakt framifrån som jag brukar göra så satte jag blixten bakom bakgrunden. Blev riktigt snyggt tycker jag. Vad tycker ni? Såhär blev det:
 
 
 
    
 
 
    
 
 
 
 
1 Jessica skriven

Hur läckert som helst!
Jag får lixom aldrig till de när jag försöker, lust att dela med dig av hur du gör? :)

Ha en toppen valborg :D

Svar: Tack så mycket! Självklart kan jag göra det! Kika in imorgon eller på fredag så ska jag försöka få upp ett inlägg :D
Detsamma!
Alex

3 Elina skriven

Måste ta tag i och lära mig det där någon dag, blir ju så läckert bara! Skriv till mig om du nån gång förklarar hur du gör, eheh!

Svar: Tack! :D Kika in imorgon eller på fredag så ska jag försöka få upp ett inlägg på hur jag gör :D
Alex

5 Robex Lundgren skriven

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

7 Sara Inga Catrin skriven

Så snygga bilder!! x S.

Svar: Tack! :D
Alex

9 Lisa skriven

Jättesnygga bilder! ;)

Svar: Tusen tack! :D
Alex

11 Sofia skriven

Jättefina bilder :-)

Svar: Tackar! :)
Alex

13 Wiilow [Foto Tankar Känslor] skriven

Droppar är alltid uppskattat=)

15 Wiilow [Foto Tankar Känslor] skriven

Droppar är alltid uppskattat=)

Svar: Ja visst är dem :) Blir så fint på bild :)
Alex

17 Emiza skriven

jättefina bilder

Svar: Tack så mycket! :D
Alex

19 ekochic.se skriven

Skitsnyggt!

Svar: Tackar :)
Alex

21 Aina Strand skriven

Åh vilka fina bilder!

Svar: Tack så mycket :)
Alex

2 ExklusivaMoi skriven

Den sista bilden blev magnifik vackert =)

Svar: Tusen tack! Jätte skoj att höra! :D
Alex

4 Emilia skriven

Fina bilder! =)

Svar: Tack! :D
Alex

6 Annika skriven

Super fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Alex

8 Simon G skriven

Väldigt coola droppbilder! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Alex

10 Magdalena skriven

Superfina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Alex

12 Monte skriven

Tack för ditt svar angående putmage och tack för dina tips.

Om jag ska fortsätta på samma ämne, så skulle jag vilja veta lite mer ingående hur du tränar magen när du tränar? Tränar du sit-ups eller vilken typ av träning använder du just för magen? Det skulle vara intressant för att min syster tränar ju lite grann också. Det skulle vara intressant om det är liknande övningar eller om det är helt olika.

14 Wiilow [Foto Tankar Känslor] skriven

Droppar är alltid uppskattat=)

16 Annster skriven

Så fint :)

Svar: Tackar! :)
Alex

18 Veronica skriven

Riktigt snyggt!

Svar: Tusen tack :)
Alex

20 Moa - hobbyfotograf skriven

Så häftiga bilder! Hoppas du fick en bra valborg :)

Svar: Tackar! Detsamma :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: