Vattenfall

Godmorgon på er!
 
Idag väntar en fullspäckad dag. Ska in till stan och köpa väggfärg till vardagsrummet, beställa en soffa, kolla på handtag till köksskåpen, äta lunch med min mamma, slipa garderopsdörrar och måla tak. Och sedan på kvällen ska vi fira min kära bror Michael som fyller 20 år! Grattis till honom!!!
 
 
Slänger upp de sista bilderna ifrån Hjo. Vet dock inte om jag gillar dem, de tre sista bilderna är alldeles för överexponerade. Men jag tycker ändå om att vattnet rör sig så fint i dem. Vad tycker ni?
 
 
 
 
 
 
1 Millan skriven

riktigt häftiga bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Alex

3 Jessica skriven

Riktigt fina bilder! :)

Ha en toppen dag

Svar: Tusen tack! Detsamma! :)
Alex

5 Lena skriven

Läckert! vilka härliga bilder :)

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Alex

7 Annster skriven

Fina bilder :)

Svar: Takar! :D
Alex

9 Robex Lundgren skriven

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

11 fanny skriven

jorå jättefint! den sista var vääldigt fin!

Svar: Tack så mycket! Roligt att höra :D
Alex

13 Flisan skriven

Fina bilder :D

Svar: Tack så mycket! :)
Alex

15 Sofia skriven

Vackra bilder :-)

Svar: Tusen tack! :D
Alex

17 Elina skriven

Awesome!! :D
Riktigt fin blogg!

Svar: Tusen tack! :)
Alex

19 Veronica skriven

Underbara bilder :)

Svar: Tack! :D
Alex

21 Tilda skriven

Fina bilder!

Svar: Tusen tack! :)
Alex

23 När Annie fotograferar skriven

Det är så roligt att lek amed långa slutartider och vatten!

Svar: Ja visst är det! Det kan bli riktigt magiska effekter! :D
Alex

25 Tommy skriven

coola bilder

Svar: Tusen tack! :)
Alex

27 fotografvesna.se skriven

underbara bilder

Svar: Tusen tack! :)
Alex

2 Emma Grann Fotografi skriven

SNYGGT!

Svar: Tackar! :)
Alex

4 Frida skriven

Vilka underbara bilder!
Har DU sett Blackfish? In och kommentera vad du tyckte. Eller kolla bara in bloggen!
http://rockabillygirl.se/blackfish/

Svar: Tack så mycket :)
Alex

6 Hanna Karlsson skriven

Vilka fina bilder!

Svar: Tack så jätte mycket :)
Alex

8 annsoh skriven

Jätte fin blogg du har! :) skulle du ha lust och följas via bloglovin :)? kram!

Svar: Tackar :) vad menas med det då? :)
Alex

10 Mirjam Wallmark skriven

Underbara bilder! kram

Svar: Tusen tack! Kram
Alex

12 Monte skriven

Jag tänkte på det här med magen och IBS som du skrev om i nåt inlägg tidigare. Jag upplever att min syrra är smal, till och med väldigt smal egentligen. Hon har ofta kläder som inte är så tajta utan t-shirts och sånt så man märker inte putmagen. När hon sen liksom ska klä upp sig och göra sig fin så vill hon ju ha nånting lite tajtare. Då blir hon lite ledsen och besviken när magen ser ut som en ballong. Den putar verkligen ordentligt fastän hon är så smal. Den putar ju ofta även när hon har lite lösare t-shirts men det syns inte.

Min fråga är om du tränar nånting? Tränar du kondition eller styrketräning eller nånting sånt?

14 Hannah skriven

Kika gärna in i min blogg, ställ frågor också så det blir lite mer "fart" i bloggen! :)

16 Felicia - Konstverk och mammaliv. skriven

Jag tycker bilderna var jättefina! Jag gillar den sista bilden extra mycket. :D

Svar: Tack så mycket! :) ja jag håller faktiskt med dig :)
Alex

18 emma skriven

Hej!
Sjukt fina bilder! :).

Du får gärna kolla in detta videoklippet ---> http://youtu.be/buhv2mDCzd0

Svar: Tack så mycket :)
Alex

20 Olivia Nilsson skriven

Underbara bilder!

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Alex

22 Steve Cross skriven

Grymt fina bilder! Bra fotograf! ;)

Svar: Tusen tack! Jätte roligt att höra! :D
Alex

24 Angelnrone skriven

Åh sicka magiska bilder jättefina! Man kan inte se sig mätt på dem :)Kram Angelnrone♥

Svar: Oj tack så jätte mycket! Vad glad jag blev! :D Kramar!
Alex

26 Amanda Niclasson skriven

Underbara bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Alex

28 Johana Duggin skriven

Fin blogg :D

Svar: Tackar! :)
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: