Det sista från Grekland

Hej på er!
 
Det var ett tag sedan jag la upp foton här nu. Jag har vart så himla fast vid att måla... och det är faktiskt det jag ska göra såfort jag har lagt upp detta inlägget också, hehe! Igår gjorde jag klart min första bestälda målning, är så galet glad!
 
Eftersom jag vill variera med lite foton så tänkte jag lägga upp resten av bilderna ifrån Grekland, så förbered er på en lite bildbomb!
 
 
 
 
 
Vi var ute på en båt en dag och fick bada vid ett helt fantastiskt ställe. Har aldrig i mitt liv sett så vackert vatten. Ni ser ju på bilden ovan hur det såg ut... ta mig tillbaka!
 
 
 
 
 
Jag och Daniel när vi gick till ett vattenfall.
 
 
 
 
 
Även här var det ganska fint vatten, turkost!
 
 
 
 
 
Det var det, jag är rätt dålig på att ta kort när jag är utomlands. Nästa gång ska jag försöka ta med mig kameran på fler ställen, men jag är så himla rädd om den.
 
Hoppas ni har en härlig måndag! Kram!
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: