Målning

Hej! Hoppas ni haft en härlig helg!
 
Nu är jag klar med den första målningen som jag började med. Satt hela natten igår och målade. Tog mig två timmar att skugga kroppen men satan vad roligt det var! Detta är den första målningen jag gör med färg och skuggningar. Blev rätt nöjd faktiskt! Såhär blev det.
 
 
 
 
 
 
I verkligenheten så syns inte övergångarna mellan skuggorna så mycket som de gör på bilderna
1 Joe skriven

Himla snygg!!!

Svar: Tusen tack! :D
Alex

3 Sussi skriven

Vad duktig du är. :D

Svar: Tack! :D
Alex

5 biggeros skriven

Du är himla duktig=)

Svar: Tackar! :D
Alex

7 Jennifer Nilsson skriven

Wow, så snygg! :)

Svar: Tack! :D
Alex

9 Amanda Jona [SPONTAN] skriven

Riktigt läcker!

Svar: Tackar! :D
Alex

2 Jessica skriven

Hur snygg som helst!

Svar: Tusen tack! :D
Alex

4 Josephine skriven

Åh så häftig och fin!

Svar: Tusen tack! :D
Alex

6 art by Lisa Lans skriven

Tjusigt! Kan Dee-fan ser jag ;)

Svar: Ja hon är väldigt duktig! Lätt att lära sig ifrån! :)
Alex

8 Elaine - en hopplös fotograf skriven

Skitsnyggt verkligen!!! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Alex

10 Scaniatjejen skriven

Läcker tavla, bra gjort!

Svar: Tack så mycket! :)
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: