Skiss

Det blir mycket målningar nu för tiden men jag tycker att det är så jäkla roligt. Ikväll har jag suttit och skissat på en bild som jag tänkte måla. Tycker att det är lättast att skissa ihop något lite snabbt på ett vanligt papper innan man börjar måla på canvasduken. Så man har något att gå efter.
 
Såhär blev skissen, den är inte så bra eftersom jag bara hastade ihop den lite snabbt. Förhoppningsvis blir det mycket bättre när den är klar på Canvasduken.
 
 
 
 
Kramar på er allihopa! Och tusen tack för alla fina kommentarer, blir så himla glad!
 
Vill ni se fler bilder, målningar m.m. så får ni gärna gå in på min instagram aleexgreen och kolla eller följa.
1 Jessica skriven

Du hade ju sålt en tavla, men har du en sida där du lägger ut dina tavlor så man ser vilka du har och du vill sälja? :)

Svar: Nä det har jag tyvärr inte, men allt som läggs upp här på bloggen kan köpas och man kan även få göra beställningar själv om man har önskemål :)
Alex

3 Jessica skriven

Aha okey :) Pink Lips

Svar: Okej! Du får gärna mejla mig [email protected] så kan vi prata lite lättare :)
Alex

2 Jessica skriven

Nice! jag såg en tavla jag gillade nämligen men man vill ju veta lite priser och så =)

Svar: Eftrrsom jag inte sålt så mycket så brukar jag låta köparen själv få beatämma ett pris som den tycker passar :) Vilken var det du gillade? :)
Alex

4 J E N N I F E R skriven

så snyggt!

Svar: Tack så mycket! :)
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: