Photo Challenge #9

Hej på er!
Vad glad jag blir att ni är några som stannat kvar fast jag haft en liten paus. Tusen tack!
 
Dagens challenge är Eyes. När jag testade min nya Panasonic kamera så fick Daniel stå modell och då blev dessa bilder tagna.
 
 
 
 
 
När vi tog dessa bilder så stod vi i ett ganska mörkt rum och använde en skrivbordslampa för att belysa ansiktet. Tyckte det blev en ganska fräck effekt. Man behöver inte köpa massa dyra studiolampor för att få bra bilder. Hoppas ni har en bra kväll allihopa! Kramar
1 mammatillmirakel.blogg.se skriven

Jättesnygg bilder, speciellt den första :)

Svar: Åh tack så mycket :D
Alex

2 linn skriven

Jättefin Blogg super fina bilder :) Titta gärna in på min blogg för baktips:)

Svar: Tack så mycket! Det ska jag göra :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: