Det blir inte alltid som man tänkt

Hej på er!
 
Som några av er vet så är jag sjukskriven pga. depression, ångest. Min "diagnos" är PTSD. Som tur är så får jag hjälp med detta och har tre terapitimmar i veckan och träffar läkare regelbundet. Så varje dag kämpar jag med att bli bättre och bearbeta det jag vart med om och känner. Men tyvärr är det så att min kropp är väldigt känslig mot mediciner och vi har nu i över ett år försökt att hitta en medicin som inte ger mig massa biverkningar. Vi har dock inte hittat någon än och medicinen jag tar nu gör mig extremt trött, yr och ger mig huvudvärk varje dag. Av denna anledningen så orkar jag inte så mycket mer än att bara sitta/ligga i soffan. Oftast orkar jag inte ens kolla på tv. Så just nu orkar jag inte gå ut och fotografera och jag orkar inte sitta vid datorn och redigera för då somnar jag bara. Så min 30-day photochallenge får pausa lite så tar jag det i min takt. Men jag SKA gör färdigt den iallafall så hoppas ni har lite tålamod med mig. Massa kramar på er!
 
En bild jag tog till utmaning 2 som var selfportrait, fast med en ny redigering.
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: