Mer Nora

Hej på er!
 
Jag är lite efter med min Photo Challenge, bilderna på breakfast blev inte alls bra så jag känner inte alls för att lägga upp dem. MEN, bilderna som jag fotade igår med temat "After Dark" blev riktigt bra så dem lägger jag upp här snart.
 
Sålänge får ni se lite fler bilder från fotograferingen med Nora och hennes fina hästar. Kram sålänge!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Dixi Wonderland skriven

Men åhh vilka drömhästar :D Så fina!

Svar: Visst är dem :D
Alex

3 Angelica Bengtsson skriven

Åh vilka fantastiska bilder!

Svar: Tack så mycket :D
Alex

2 Petra skriven

Åhh!! Så fina! Verkligen! :D

Svar: Tack :D
Alex

4 Nora Lindblad skriven

Så fina bilder, tack ännu en gång, jag är så nöjd!!

Svar: Tack själv! :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: