Nora

Godkväll på er!
 
Det blev så himla många fina bilder på Nora och hennes två hästar att det tog jätte lång tid att gallra igenom dem. Och ändå så blev det 30 bilder som jag nu har pillat med. Det är så himla svårt att fotografera djur eftersom de ofta gör som de själva vill, men det är det som är det roliga. Att det blir en liten utmaning, och när man får en bra bild så brukar de vara fantastiska.
Vi hade även en väldig tur med vädret, solen sken jätte vackert så jag tog mest motsolsbilder för att försöka fånga ljuset.
 
Jag tänkte att jag lägger upp bilderna i två inlägg, ikväll blir de lite svartvitt och imorgon blir det färg. Vad tycker ni? De två översta bilderna är nog mina favoriter. Kramar!!!
 
 
 
 
 
 
 
1 saga skriven

jag tycker det blev jättebra! Älskar den 4:e!! :D

Svar: Tack så mycket :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: