Photo Challenge #7

Som jag skrev tidigare idag så hoppade jag över challenge 6 eftersom jag inte alls blev nöjd med bilderna. Men igårkväll åkte jag och Daniel till Stenungsund eftersom gårdagens challenge var "After dark". Jag hade tänk ta en bild på en båt först men det vart lite för mörkt så bilderna blev mest gråa och trista, men som tur var så eldade dem längre bort så himelen lös helt orange. Det var jätte fint. Så jag tog lite kort på det istället, och tack vare molen så tycker jag att det blev rätt fräcka bilder. Såhär blev det.
 
 
 
 
Dagens challenge var "Nature" och jag hade planer på att åka till skogen och fota lite men jag har varit så trött så jag har bara suttit i soffan och sedan sovit tills Daniel kom hem o väckte mig. Så imorgon ska jag försöka fota både dagens och morgondagens bilder. Hoppas allt är bra med er, kramar!
1 Jessie skriven

De blev ju gööra fina! <3 Hade du stativ när du fotade dessa bilder? :)

Svar: Tack :) Ja det hade jag :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: