DIY Kamerarem

Hej på er!
 
Som jag skrev i inlägget innan så har jag nu gjort en lite video om hur man gör en egen kamerarem. Detta var första gången jag gjort en video och första gången jag gjort en kamerarem så jag hoppas att ni kommer förstå och gilla den.
 
 
 
 
 
Jag hittade alla grejerna och även en beskrivning här på slöjd-detaljer. Så vill ni också göra en kamerarem så är det bara att klicka in på länken.
 
Ni får också jätte gärna lämna en kommentar om vad ni tycker om videon, både bra och dåligt så att jag kan bli bättre. Hade uppskattat det som bara den! Och har ni tips så får ni jätte jättttte gärna dela med er.
Massa kramar på er!
 
 
1 Sanna skriven

Så smart, och nästan snyggare än de man köper ju! :)

Svar: Åh tack så mycket :)
Alex

3 Karin skriven

Så fint det blev. Duktig Alex.

2 JUNITJEJ skriven

Snygg kamerarem!

Svar: Tackar :D
Alex

4 SANNA skriven

Så snyggt det blir! :)

Svar: Tack :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: