Havsblommor

Gud vad jag har vart trött, yr och dåsig det senaste veckorna. Många dagar har jag inte gjort mer än att sova i soffan. Så det har inte blivit något fotograferande på över en vecka, och de bilder jag tog sist har jag inte orkat redigera förens idag. Så nu kan jag äntligen lägga upp lite nytt igen. Dessa bilder är tagna vid havet i Aröd utanför Kungälv.
 
Jag var inne på youtube för att få lite redigeringsinspo som jag har blandat ihop med så jag brukar redigera. Tycker bilderna blev väldigt stilrena. Vad tycker ni?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Ellinor Netsö skriven

Skitsnygga bilder! Verkligen jättefina! :)

Svar: Tack så mycket :D
Alex

3 Elin skriven

Fina bilder! :D

Svar: Tack :D
Alex

5 Anonym skriven

Verkligen stilrena. Fina! :)

2 Elaine Lilje skriven

Galet fina bilder! :)

Svar: Tusen tack :)
Alex

4 ɑ n n i k ɑ skriven

Fina bilder :)

Svar: Tack :)
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: