Rose

Idag var det så himla fint ljus ute så jag vart tvungen att ta ut mina två växter och rosor som jag har hemma för att fotografera lite. I förra inlägget skrev jag ju att det antagligen var årets sista blommor så då får man helt enkelt göra det bästa av situationen och ta in dem istället. I veckan har jag förhoppningsvis en väldigt rolig fotografering så jag hoppas kunna lägga upp lite mer än bara blommor här snart. Här kommer iallafall bilderna från idag. Kram på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
Ser det bättre ut nu när jag gjort de stående bilderna lite mindre? Tyckte det kunde vara lite svårt att se helheten av bilden när den var så stor, vad tror ni?
1 ɑ n n i k ɑ skriven

Sjukt fina bilder :D

2 Miriam skriven

Otroligt fina bilder! Vad använder du för objektiv? :)

Svar: Tack :) Jag använde Canon EF 50 mm F1.8 STM
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: