Vackra vinter

Hej på er!
 
De senaste dagarna har det vart så fruktansvärt vackert ute så jag har faktiskt fotat lite varje dag. Dock har jag inte suttit mig o fört över bilderna till datorn, men jag har fört över några direkt till mobilen för att lägga upp på instagram. Jag blir så glad för jag har fått så fin respons på dem o massa nya följare så jag tänkte slänga upp dem här också. Kvaliteten kanske inte är den bästa eftersom de kommer från instagram men det får gå iallafall. Vill ni se fler bilder eller följa mig så heter jag aleexgreen där. 
Här kommer bilderna.
 
 
 
 
 
 
 
1 desslivet.blogg.se skriven

Vintern kan vara så vacker!

Svar: Jag håller med!
Alex

2 Anna skriven

Otroligt vackra bilder!! :D

Svar: Tack :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: