Inspiration

Hej på er!
 
Tänkte ge er ett litet tips på vad ni kan göra ifall ni får lite tråkigt någon dag. Igår satt jag hela kvällen och klippte ut massa bilder ur gamla fototidningar jag bara har liggandes. Ska jag vara ärlig så läser jag dem aldrig så de ligger bara och tar onödig plats. Men jag ville samtidigt inte slänga dem eftersom de finns så fina bilder. Så jag bestämde mig för att köpa en bok med svarta sidor och klistra in de bilder jag gillade och kände mig inspirerad av. Så idag har jag suttit hela morgonen och klistrat in dem. Så nu har jag allt jag vill se i en bok som tar mycket mindre plats. Och ifall jag behöver lite inspiration så är det bara att ta fram den. Så ta fram din kreaktiva sida och sätt dig och pyssla lite! Även om du inte är fotointresserad så kan du göra det med någonting annat som du gillar.
 
Lycka till!
 
 
En bild jag la upp på intragram medan jag höll på, aleexgreen heter jag där ifall ni vill kolla in
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: