Inspiration

 
Igår gick jag in på Google för att kolla på lite inrednings inspration. Kolla på dessa bilder...
 
 
... visst är det fin, men gud så stelt! Jag älskar också vita väggar, jag dör för vitt trägolv och jag är en såndär som tycker att alla möbler förutom soffan ska vara vita. Men allt i samma rum? Nej tack! Kolla bara på bilderna ovanför, det ser så himla kallt ut! Vart är den där värmen man vill ha i ett hem? Fy jag hatar att kolla i inredningskataloger!
 
Men samtidigt, hej dubbelmoral! Kolla hur jag bor nu, visst vi har träfärgat trägolv men allt annat är i princip vitt. Möblerna, väggarna och en bärs soffa... MEN jag skapar iallafall lite värme med en massa värmeljus och lite svarta och träfärgade detaljer. Ni ska få se sen, jag vet inte ens varför jag publicerar detta, Alex tankar sprudlar och tristessen är enorm!
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: