Drive by

Hej på er! Hoppas att ni haft en jätte bra dag! Själv har jag jobbat fem timmar imorse och när jag kom hem lekte jag lite modell. Jag tog alltså lite bilder på mig själv. Tänkte kanske lägga upp dem här imorgon.
 
Här är iallafall fyra bilder som jag tog här om dagen jag jag och Daniel åkte bil. Vi skojade lite och jag skulle ta lite bilder i farten, mest för att skratta åt hur fula de blev. Men jag gillade dessa bilder, lite annorlunda. Vad tycker ni?
 
Ta hand om er och varandra nu! Kramar
 
 
 
 
 
 
 
1 Ninnzan skriven

Vackra foton :)

Svar: Tusen tack! :D
Alex

3 Catalina Lindberg skriven

Älskar den tredje bilden. :)

Svar: Åh tack! :D
Alex

5 william skriven

vackra bilder:D

Svar: Tack! :D
Alex

2 Ljuvliga Drömmar skriven

Vilka härliga bilder du har tagit :) vad är det för kamera du använder? :)

Svar: Tack så mycket! Jag använder en Canon eos 60d :)
Alex

4 Ida skriven

Superfint! :)

Det är när man inte tror det som det kan bli bra <3 =)

Svar: Tack! Ja verkligen! :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: