Botaniska trädgården

Hej på er!
 
I fredags åkte jag till botaniska trädgården för att fotografera lite blommor. Har velat åka dit jätte länge men aldrig riktigt fått tummen ur att faktiskt göra det. Men i fredags hade jag inget att göra och det var så himla fint väder så då passade jag på. Och jag ångrar mig INTE! Herregud vad fint det var där. Jag kan bara tänka mig hur fint det måste vara på sommaren när alla blommor kommit. Nu var det bara ett fåtal. Tänkte slänga upp bilderna här iallafall och det får nog bli två inlägg med ganska många bilder. Så här kommer de första.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 biggeros skriven

Så otroligt fina bilder på fina vårblommor =)

Svar: Tack så mycket :)
Alex

3 Amanda [SPONTAN] skriven

Vackra bilder :)

Svar: Tusen tack! :)
Alex

5 Louise skriven

Så vackra bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Alex

7 Kajsa skriven

himla fina bilder !

Svar: Tack så mycket! :)
Alex

2 frukallgren.blogg.se skriven

Får riktigt härliga vårkänslor av dessa bilder! Jättefina :)

Svar: Tackar! :D
Alex

4 elin ernér skriven

Underbara bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Alex

6 Johanna skriven

Åh vad härliga bilder!

Svar: Tackar! :)
Alex

8 Annster skriven

Fina bilder :)

Svar: Tackar :)
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: