Cross

Hej på er!
Precis när jag blivit frisk så blev jag sjuk igen, sitter här med feber. Men om man ska försöka se det positiva med det så har jag fått sitta framför TVn med popcorn och cola och fixat med bilder istället. Här om natten när jag inte kunde sova så satte jag mig och började skissa på en kropp, som jag aldrig gjort innan. Så idag har jag scanat in den i datorn och lekt lite i Photoshop som vanligt. Såhär blev det.
 
 
 
 
 
 
 
Skulle inte ha markerat konturerna med svart penna men det var som sagt egentligen bara en skiss för skojs skull. Har jag lärt mig till nästa gång istället. Sitter just nu med en annan bild i Photoshop som jag lägger upp här ikväll eller imorgon. Så ha koll. Kramar!!
1 Jessica skriven

Snyggt!

Svar: Tackar! :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: