Färger

Hej på er!
 
Som ni såg i mitt förra inlägg så har jag målat lite igen. Men denna gången testade jag att fixa bakgrunden i photoshop. Tror att jag blev hyffsat nöjd med den.
 
 
1 Anonym skriven

Oj, verkligen superfin bild!

Svar: Tack! :)
Alex

3 Mohammedi's | Art, model & designer skriven

snyggt!!

Svar: Tack! :)
Alex

5 Sofia skriven

Fin :-)

Svar: Tack! :)
Alex

7 Madelene skriven

Skulle du kunna spela in en film om hur man gör? Jag har alltid velat kunna det.

Ta hand om dig!
Kram Madelene

Svar: Hej! Vad är det du vill se? Hur jag målar eller hur jag redigerade bakgrunden? :)
Alex

2 FrökenTV, bloggen om tv och film skriven

oj vad fint!!!!

Svar: Tackar! :)
Alex

4 Lisette skriven

Fint!

Svar: Tack! :)
Alex

6 Robex Lundgren skriven

fin bild

Svar: Tack! :)
Alex

8 Crazie - skriven

Skitfint!

Svar: Tackar! :)
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: