Fjädrar

Godkväll på er!
Idag har jag tagit lite självporträtt. Köpte några fjädrar här om dagen som jag använde mig av. Såhär blev det.
 
 
 
 
 
1 Jackeline skriven

Snyggt!

Svar: Tack! :D
Alex

3 Jessica skriven

Coola bilder!

Svar: Tackar! :D
Alex

5 Amanda Jona [SPONTAN] skriven

Riktigt läckra bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Alex

2 Stephanie skriven

Du kanske redan vet, men i native american kulturen ses fjaderkronan som en statussymbol eller liknande, som man maste fortjana for att fa bara osv. Maste erkanna att jag inte har speciellt bra koll pa hur det egentligen ligger till men jag har forstatt att man ska akta sig for att fel anvanda kulturella symboler. Nu r det ju inte exakt en sadan du har, men tankte att det anda kan vara intressant att veta om :) om du vet mer upplys mig garna. kram

Svar: Jag vet tyvärr ingenting om det, men jag har fjädrar i håret för att jag tycker att det är fint. Men om jag hade haft det för att efterlikna en indian så är det isåfall lika fel som alla filmer med indianer? Så jag tycker inte att det är att fel använda utan mer som att hedra något man tycker om. Men tack för upplysningen! :)
Alex

4 Venice skriven

Första bilden är rätt tilltalande :)

Svar: Tack! :)
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: