Häst

Godkväll på er!
Har nyss kommit hem från ett underbart Yogapass. Rörlighet och flexibilitet var temat för idag vilket var behövligt efter att jag vart sjuk och stel. Härligt!
 
Nu måste jag få skryta lite för jag är så hiiiimla glad! Jag har nyss sålt min första målning! Tycker det är helt otroligt att någon vill ha min bild på sin vägg, det är en sån ära. Jag kan inte riktigt förstå det.
Hon ville ha en bild på en häst med american native stuk. Så för första gången i mitt liv har jag målat en häst, och jag blev faktiskt nöjd. Såhär blev bilden.
 
 
 
 
 

En liten close-up på fjädrarna.
 
 
Hoppas ni har en härlig tisdagskväll! Massa med kramar till er alla!
 
 
1 Jessica skriven

Grattis va kul! :) Hoppas du säljer många fler

Svar: Tack så mycket! :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: