Lips

Hejsan!
 
Jag har dragit på mig en ordentlig förkylning, därför jag inte uppdaterat här. Men idag har jag iallafall orkat sätta mig och måla lite. Sedan scanade jag in den i datorn och fixade bakgrunden i Photoshop. Blev faktiskt rätt nöjd.
 
 
 
Ni har väl inte missat inlägget under där jag lagt upp ett tips om hur ni gör för att få en liknande bakgrund?
 
 
 
Kram på er allihopa, hoppas ni får en underbar fredagskväll!
1 Niles skriven

Riktigt fint, som ett proffs! Hoppas att helgen blir bra!

Svar: Åh tack så jätte mycket! :D Detsamma!
Alex

3 THE REVOLT skriven

O btw! Krya på dig!

Svar: Tackar!!
Alex

2 THE REVOLT skriven

Wow! Önskade jag kunde måla så :( vad för typ av färg brukar du använda?:0 alltså akryl- elr oljefärger? Elr vadå? :0

Svar: Tackar! Jag målar med blyerts och sedan gör jag resten i Photoshop :)
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: