Owl

Här är några fler bilder ifrån igår när jag tog lite självporträtt. Snart ska jag iväg och hjälpa min mamma på jobbet. Hoppas ni får en jätte bra dag!
 
 
 
 
1 Agnes skriven

Häftigt!

Svar: Tack! :D
Alex

3 Mohammedi's | Art, model & designer skriven

wow

Svar: :D
Alex

5 Anna [foto] skriven

snyggt!

Svar: Tack! :)
Alex

7 Robex Lundgren skriven

finna bilder

Svar: Tackar! :)
Alex

2 Susanna Maria J skriven

Jag bara älskar tatueringen på ryggen <3

Svar: Tack så mycket! Är väldigt nöjd med den :D
Alex

4 Sabina skriven

Superfina bilder :)

Svar: Tackar! :D
Alex

6 josefin skriven

vart är linnet ifrån? det var så simpelt och såg bekväm ut! Mycket fina bilder!!

Svar: Det är faktiskt min pojkväns linne och jag har ingen aning om vart han köpte det tyvärr :/
Alex

8 Jessica skriven

Nice uggla!

Svar: Tackar! Är väldigt nöjd med den! :)
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: