Pink Lips

Hade lite svårt att somna inatt... gissa vad jag hittade på då. Hehe, jag har fastnat, men det är så himla skoj att göra! Tyvärr så fotade jag inget så ni kunde få se hur det växte fram, men ska försöka komma ihåg det till nästa gång!
 
 
 
 
1 Mohammedi's | Art, model & designer skriven

grym du är!

Svar: Tackar! :D
Alex

3 Linn skriven

Vilken cool! verkligen duktigt!

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Alex

5 Robex Lundgren skriven

Läcker bild

Svar: Tack! :)
Alex

7 Sofia skriven

Så snyggt ;-)

Svar: Tackar! :)
Alex

9 Venice skriven

Duktig du är! Hur gör du dom? Va använder du dig av?

Svar: Tackar! :) Jag börjar med att måla bilden med vanlig blyerts och sedan scanar jag in den i datorn och gör bakgrunden i Photoshop :)
Alex

2 von Ahn ♥ skriven

Oj vad duktigt du är, otroligt fina illustrationer! Har du Kan Dee som inspiration? Tummen upp :)
Kram Carola

4 Stickan! skriven

Åh, så grymt snyggt!

Svar: Tusen tack! :D
Alex

6 biggeros skriven

Jätte cool målning!! Duktigt=)

Svar: Tackar! :D
Alex

8 Josephine skriven

Grymt snyggt! Wow :D

Svar: Tackar! :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: