Pink

Hejsan!
 
Ligger i soffan just nu och är fortfarande sjuk vilket är synd för här om dagen köpte jag en Canvasduk och akrylfärger så att jag kan måla min första riktiga tavla. Har sett fram imot det sedan jag köpte det men inte haft orken nu när jag vart sjuk. Förhoppningsvis mår jag bättre ikväll eller imorgon så att jag kan börja snart.
 
Här är iallafall den bilden jag fixade med igår.
 
 
 
 
Ikväll kommer jag lägga upp ett till inlägg som är lite roligt om denna bilden. Ha det så bra sålänge!
 
 
 
1 Jessica skriven

Du är riktigt duktig!

Svar: Tack så jätte mycket! :D
Alex

3 Martina skriven

Den här var det!

2 becka skriven

åh, den hade inte vart fel att ha på väggen. Kaxiga färger men framkallar ändå känslor av lugn.. Jag diggar den!

Svar: Tack! :) Jag håller med dig, jag gillar också lugnet i bilden :)
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: