Polle

Igår fick jag en fråga ifall jag kunde måla en bild till en tjej, och självklart kan jag göra det. Hon ville att jag skulle måla en häst i samma stuk som bilderna i inläggen nedanför. Så idag har jag suttit och målat som bara den, det är nämligen första gången jag målar en häst. Men jag blev faktiskt nöjd med den tillslut. Så nu sitter jag i Photoshop och försöker fixa till en snygg bakgrund. Sålänge får ni en lite smygtitt.
 
 
 
 
Hoppas ni har haft en bra söndag! Kramar!!!
1 Matilda skriven

Wow, superfin!
Är också sugen på att få beställa en bild, måste bara komma på vad jag vill ha på först! Du är så duktig!

Svar: Åh tack så mycket! :D Det är bara att mejla mig på [email protected] när du kommit på nått! :D
Alex

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: