Triangel

Hallu!
 
Idag har jag gjort en ny målning. Jag vet att jag lovade er att lägga upp ett inlägg om hur jag gör bakgrunderna men jag tror jag ska göra det imorgon istället. Såhär blev det iallafall.
 
 
 
Hoppas ni får en jätte bra kväll, själv ska jag iväg på Bodybalance nu. För er som inte vet så är det en blandning mellan Yoga, Pilates o lite mer. Jätte roligt och skön träning! Kramar!!!
1 Joe skriven

Oj så vackert!!

Svar: Tackar! :)
Alex

3 Matilda skriven

Du gör så snygga målningar! Finns det möjligtvis någon möjlighet att få köpa hem en? Blir så imponerad!

Svar: Hej! Självklart fins det möjlighet till det! Skicka gärna ett mejl till [email protected] så kan vi prata mer :)
Alex

5 Olivia skriven

Det är en serie, it's good. Lite läskig dock!

Svar: Jaha okej! :)
Alex

2 Stickan! skriven

Åh, så sjukt snyggt!

Svar: Tack så jätte mycket! :D
Alex

4 Olivia skriven

så cool! lite true detective ;)

Svar: Tack! Haha der vet jag inte vad det är? :p
Alex

6 Olivia skriven

Det är en serie, it's good. Lite läskig dock!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: